Wednesday 9 June 2010

Erica Weiner

erica weiner collage
Last week, during my blog absence, a much-awaited package arrived from New York: my Erica Weiner necklace. It's inspired by "JT LeRoy's literary depiction of his hero bedecked in a racoon penis bone necklace". Believe it or not, some mammals, like foxes or lynxes, "have penis bones that are disproportionally large to their body sizes."

La semana pasada, durante mi ausencia bloguera, llegó desde Nueva York un paquete muy esperado; mi colgante de Erica Weiner. Está inspirado por la "descripción literaria que JT LeRoy hizo de su héroe al que adornó con un collar de báculo de mapache". Y es que, lo creaís o no, algunos mamíferos, como zorros o linces, tienen un hueso en el pene que es desproporcionadamente grande al tamaño de su cuerpo.

9 comments:

Anonymous said...

"nunca te acostarás sin saber una cosa más!" :)
el collar es precioso!!

Elena S. said...

great blog!
i am now your follower- feel free to follow me back
elena
www.fashionisinspiration.blogspot.com

lisadrivesavan said...

wow beautiful
xx

Siru said...

It is beautiful! I am sorry to spam, but I'm having a giveaway in my blog where you can win two tickets to SATC hotspot tour, please come and try your luck!

juliet xxx

Dylana Suarez said...

Gorgeous necklace!

Just came across your blog. It is lovely!

colormenana.blogspot.com

Tamara said...

Es muy bonito, y las fotos éstas son tuyas? Me encanta como queda con el mantelito/colcha.
Besos!

mmr said...

what a great necklace! very original ♥

María said...

Tamara: sí, las fotos son mías. Y esa es la colcha de mi cama jaja. Es la única superficie blanca que tengo, de momento, para hacer fotos y que las cosas se vean bien.

Erica@ericaweiner.com said...

Erica Weiner here! Glad you like the necklace! Enjoy.
-e

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...